Dla mnie -
1) mały wielki człowiek - tu jest nawet sympatyczny
2) zwolnienie warunkowe- bardzo wiarygodny w roli nietypowej dla siebie
3) nocny cowboy
4) absolwent - świetna metamorfoza bohatera, choć do pani Robinson mu daleko :)
a nie widziałam maratończyka
Mały Wielki Człowiek. Absolutnie i bezsprzecznie jego najlepsza rola (zresztą cały film jest znakomity).
Ciekawostka:
W szkole teatralnej (aktorskiej? filmowej? nie wiem dokładnie) siedział w ławce z Genem Hackmanem i obaj słyszeli od swoich nauczycieli że nic z nich nie będzie, że nie nadają się do aktorstwa itp. :)
Bezsprzecznie najlepiej zagrał w Rain Man'ie, jest to jedna z najlepiej zagranych rol jakie kiedykolwiek widzialem........
z tego co widziałem najbardziej podobały mi się jego kreacje w 'Papillonie' i 'Nędznych psach'
Nie znam zbytnio filmów z nim, widziałam go tylko tak uważnie w "Sleepers". Nie uważam go za jakiegoś fenomenalnego aktora, o wiele bardziej wole Roberta de Niro.
w każdej roli jest świetny, ale najlepszy chyba był w tych:
Absolwent, Nocny kowboj, Nedzne psy, mały wielki człowiek,
Papillon, Maratończyk, Wszyscy ludzie prezydenta,Sprawa kramerów, Tootsie, Rain man
najlepszą rolę zagrał w filmie "Rain Man"
odkąd zobaczyłam ten film polubiłam tego aktora, a ten film stał się moim ulubionym filmem
Rain Man - ale co tu dużo gadać nawet jak film mi się nie podoba to Dustin Hoffman zawsze pokazuje swój wielki talent.
w marzycielu świetnie zagrał, chodz rolę bardzo moło znaczącą, poza tym rain man i calkiem niezle mu poszlo w epidemii
w kazdej roli gra wyśmienicie
Rain man
Papillon - wspaniały duet ze Steve Mcqueen (szkoda, że już nie żyje)
Tootsi
Kramer contra Kramer
The marathon man
Nocny cowboy - to był dla mnie szok bo nie miałam wtedy 18 lat (nie wiem jak mnie wpuścili do kina!)- od tego czasu ogladam każdy film , w którym gra. Ma piękne oczy - oczy które mówią.
CO ZA PYTANIE.
RAINMAN,RAINMAN i JESZCZE RAZ RAINMAN.To miażdżąca rola , bezsprzecznie najlepsza w jego dorobku i jedna z 10 najlepszych w dziejach kina.
Jak dla mnie najlepsze filmy z dustinem to:
Absolwent
Nocny koboj
maly wielki czlowiek
maratonczyk
sprawa kramerow
tootsie
raina man
smierc komiwojazera
fakty i akty
A nie wiem czy ktos widzial film john i mary?
'A nie wiem czy ktos widzial film john i mary? '
Ja myślę, że ktoś widział, acz nigdy nie ma pewności.
Żeby nie było, że nie na temat. Z Hoffmanem przygodę dopiero zaczynam, ale muszę przyznać - w Rain manie był naprawdę genialny.
I oczywiście Rain Man!
Wspaniale zagrane.
No ale za to został doceniony, a za "Sprawę Kramerów" nie do końca.
1. Nocny Kowboj
2. Absolwent
3. Mały wielki człowiek
4. Tootsie
5. Sprawa Kramerów
6. Rain Man
7. Maratończyk
8. Hook
9. Poznaj moich rodziców
Nie widziałam zbyt wielu filmów z nim, ale bardzo podobał mi się w Pachnidle i Absolwencie (taki młodziutki :D).
Jak dla mnie,to mega śmieszny był w ,,Poznaj moich rodziców'' :)
A co do takich ulubionych filmów to ,,Mały Wielki Człowiek'' oraz moja ulubiona ,,Mila księżycowego światła'',świetny filmek:)
pozdr. :)
1. Rain Man
2. Tootsie
3. Sprawa Kramerów
4. Nocny kowboy
5. Maratończyk
6. Epidemia
7. Ława Przysięgłych
8. Hawana - miasto utracon
9. Papillon
10. Fakty i akty
Dla mnie (choć nie widziałem ani Małego wielkiego człowieka ani Maratończyka ani też Nocnego kowboja)
1. Raymond Babbit -> Rain man
2. Benjamin Braddock -> Absolwent
3. Ted Kramer -> Sprawa Kramerów
4. Louise Dega -> Pappilon (ale tu dużo odstaje od McQueen'a)
5. Bernie Laplante -> Przypadkowy bohater
Stanley Moss -> Fakty i akty (na poziomie De Niro)
DUSTIN HOFFMAN
“ABSOLWENT”
"SPRAWA KRAMERÓW"
“RAIN MAN”
“JOHN I MARY”
“NOCNY KOWBOJ”
“MAŁY WIELKI CZŁOWIEK”
“NĘDZNE PSY”
“PAPILLON”
“WSZYSCY LUDZIE PREZYDENTA”
“MARATOŃCZYK”
“ZWOLNIENIE WARUNKOWE”
“TOOTSIE”
“HOOK”
“EPIDEMIA”
”PRZYPADKOWY BOHATER”
“MIEJSKI OBŁĘD”
świetne drugie plany:
"UŚPIENI"
“FAKTY I AKTY”
„JOANNA D’ARC”
„MARZYCIEL”
„PACHNIDŁO: HISTORIA MORDERCY”
„PRZYPADEK HAROLDA CRICKA”
i jeszcze "John i Mary"
po latach byłoby tak::
1) "Mały wielki człowiek"
2) "John i Mary"
3) "Absolwent "
Inne role może przekonujące, ale po latach wypadły z głowy. Natomiast są role, których zdecydowanie nie cierpię - "Sprawa Cramerów" czi "Rain man", a może po prostu nie lubię tych filmów.
Na mojej liście nie ma wielkiej roli dramatycznej, ale nie widziałam dalej "Maratończyka".
Jeszcze w trakcie nadrabiania jestem, ale 'Absolwent', 'Mały Wielki Człowiek', 'Maratończyk', 'Sprawa Kramerów', 'Śmierć komiwojażera', 'Rain Man', 'Przypadkowy bohater' i 'Epidemia' mają u mnie sporo gwiazdek.